[1] بارانی بیرانوند، ک.؛ 1394؛ "صنعت سنگ استان لرستان، معضلات و راهکارها". کنفرانس بینالمللی فرصتهای سرمایهگذاری در استان لرستان، ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت، ص 33-23.
[2] فیروزیان، م.، اصغری زاده، ع.، امامی العریضی، س. ا.؛ 1389؛ "شناسایی عوامل بازدارنده رشد بنگاههای کوچک صنعت ریختهگری". نشریه مدیریت صنعتی، سال دوم، شماره 5، ص 631-125.
[3] فتحی، ی.؛ 1381؛ "شناسایی مزیتهای نسبی و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات سنگهای تزیینـی ایران". پژوهشنامه بازرگانی، شماره 22، ص 126-1.
[4] صنایعی، ع.؛ 1383؛ "بررسی مسایل، مشکلاتو راهکارهای علمی توسـعه صـادرات تعـاونیهـای صـنایع دستی ایران". تعاون دوره جدید، شماره 161، ص 91-81.
[5] Christina, B., Neelufer, A., and AlAmri, S. (2014). “Challenges and barriers encountered by the SMEs owners in Muscat”. Journal of Small Business and Entrepreneurship Research, 12(3): 1-13.
[6] سایت مرکز آمار ایران، ir.org.amar.www.
[7] یعقوبی منظری، پ.؛ 1394؛ "تحلیل اقتصادی صنعت سنگ (با تاکید بر سنگهای ساختمانی و تزیینی)". دو ماهنامه بررسیهای بازرگانی، دوره سیزدهم، شماره 71، ص 86-69.
[8] جوانشیرگیو، م.، آریافر، ا.؛ 1391؛ "بررسی نقش معادن و صنایع وابسته در اقتصاد کشورها و ضرورت افزایش بهرهوری در معادن زغالسنگ". چهارمین همایش انجمن زمینشناسی اقتصادی ایران، بیرجند، دانشگاه بیرجند، ص 50-43.
[9] Hair, J. F., Anderson, R. E., Tatham, R. L. and Black, W. C. (2010). “Multivariate Data Analysis”. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall International, Inc.
[10] قاسمی، و.؛ 1388؛ "مقدمهای بر مدلسازی معادلات ساختاری با کاربرد برنامه های AMOS، LISREL و EQS". انتشارات جامعه شناسان، تهران، چاپ اول، ص 53.
[11] ابارشی، ا.، حسینی، س. ی.؛ 1391؛ "مدلسازی معادلات ساختاری". انتشارات جامعه شناسان، تهران، ص 110.
[12] خاکی، غ.؛ 1378؛ "روش تحقیق با رویکردی بـه پایاننامه نویسی". وزارت فرهنگ و آموزش عالی، مرکز تحقیقات علمی کشور،کانون فرهنگی انتشاراتی درایت، تهران، چاپ اول، ص 48.
[13] صبوری، م.؛ 1385؛ "جامعهشناسی سازمانها". نشر شبتاب، تهران.
[14] Smith, M., and Shafer, S. (2005). “The power of business models”. Horizons Business Journal, 48: 199-207.
[15] Cheng F., and Behin, J. C. (2004). “Food Self-Sufficiency, Comparative Advantage, and Agricultural Trade: A Policy Analysis Matrix for Chinese Agriculture”. Working Paper, WP 223: 99.
[16] سینی، ص.، شاهنباتی، ن.؛ 1394؛ "بررسی آثار توزیعی سیاستهای حمایتی دولت از تولیدکنندگان گندم در استاهای ایران". اقتصاد کشاورزی، دوره نهم، شماره 1، ص 135-119.
[17] Wyrwa, J., and Barska, A. (2017). “Packaging as a Source of Information about Food Products”. Procedia Engineering, 182(2): 770-779.
[18] Karnal, N., Machiels, C. J. A., Orth, U. R., and Mai, R. (2016). “Healthy by design, but only when in focus: Communicating non-verbal health cues through symbolic meaning in packaging”. Food Quality and Preference, 52: 106–119.
[19] David, S., and Michael, I. M. (2006). “Stop Demotivating Your Employees”. Harvard management update, January, London, pp. 210.
[20] Kess, P., Phusavat, K., and Takala, J. (2008). “Managing external knowledge: Framework for organisational life cycles”. International Journal of Innovation and Learning, 5: 255–265.
[21] Alecianeda, S. M. F., Elisabeth, L., and Sônia, M. G. G. (2017). “Motivations, business planning, and risk management: entrepreneurship among university students”. RAI Revista de Administração eInovação, 14(1): 140–150.
[22] اخلاقی، ج.؛ 1395؛ "مدیریت و برنامهریزی استراتژیک، تحلیل نقاط ضعف، نقاط قوت، فرصتها و تهدیدها (SWOT)". همایش بینالمللی مدیریت نوین در افق 1404، ص 431.
[23] Minetti, R., and Chun, Z. S. (2011). “Credit constraints and firm export: Microeconomic evidence from Italy”. Journal of International Economics, 83: 109–125.
[24] کیانپور، غ.؛ 1389؛ "تربیت نیروی انسانی برای صنعت". تالیف ویلیا مگ هی، انتشارات بنگاه، تهران، چاپ دوم، ص 87.