[1] صنایعی، ع.؛ 1386؛ "تجارت الکترونیک درهزاره سوم"، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه صنعتی اصفهان، 312 صفحه.
[2] کاکایی، ج.؛ آقاعلینطنزی، م. (مترجم)؛ 1386؛ "راهنمای تبلیغات برای فروشگاهها و شرکتهای کوچک"، 256 صفحه.
[3] مهدی پور عطایی، خ. (مترجم)؛ 1380؛ "تجارت الکترونیکی"، انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران، 268 صفحه.
[4] منتظری، م. (مترجم)؛ 1384؛ "بازاریابی اثربخش"، تهران، انتشارات سارگل، 72 صفحه.
[5] سیدامامی، ک.؛ عباسی، م.ص. (مترجم)؛ 1380؛ "عصر تبلیغات"، تهران، انتشارات سروش، 335 صفحه.
[6] الهی، ش.؛ عابدی، م. ح. (مترجم)، 1383؛ "فروش موفق"، انتشارات سارگل، 72 صفحه.
[7] نقشینه، ن. (مترجم)؛ 1380؛ "تبلیغ کارآمد سایت وب"، مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران، تهران، 104 صفحه.
[8] Andersson, M., and Johansson, S. (2010). “Human capital and the structure of regional export flows”, Technology in Society, 32: 230-240.
[9] Stoian, M.C., Rialp, A., and Rialp, J. (2011). “Export performance under the microscope A glance through Spanish lenses”, International Business Review, 20(2): 117-135.
[10] O'Cass, A., Ngo, L. V., and Heirati, N. (2012). “Examining market entry mode via resource-based institutional influences: empirical evidence from a region-within-country economy context”, Australasian Marketing Journal (AMJ) 20: 224-233.
[11] Kuppusamy, J., and Anantharaman, R. N. (2012). “The link between export performance and export development: Does managements’ motivation play a role?”, Journal of Organizational Management Studies Faculty of Business and Law, Multimadia University, Malacca, 2012: 1-11.
[12] Beleska-Spasova, E., Glaister, K. W. and Stride, C. (2012). “Resource determinants of strategy and performance: The case of British exporters”, Journal of World Business, 47(4): 635–647.
[13] De Maeseneire, W., and Claeys, T. (2012). “SMEs, foreign direct investment and financial constraints: The case of Belgium”, International Business Review, 21(3): 408-424.
[14] Chen, M., and Guariglia, A. (2013). “Internal finanacial constraints and firm productivity in china: Do liquidity and export behavior make a difference?”, Journal of comparative economic, 41(4): 1123-1140.
[15] فتحی، ی.؛ 1381؛ "شناسایی مزیتهای نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات سنگهای تزئینی ایران"، پژوهش نامه بازرگانی، شماره 22، ص 90-57.
[16] احمدی، ر.؛ 1386؛ "بررسی وضعیت صادرات سنگهای ساختمانی ایران و تجزیه و تحلیل بازارهای هدف"، مجله سراسری سازمان نظام مهندسی معدن، شماره 4، ص 60-51.
[17] احمدی، ر.؛ غلامی، ا.؛ 1388؛ "بهینهسازی در صنعت سنگ ساختمانی به منظور افزایش سهم صادرات با نگرشی بر وضعیت استان مرکزی"، سومین همایش سراسری سنگهای ساختمانی، 6 خرداد، محلات، دانشگاه پیام نور محلات، ص 14-2.
[18]جباری، م.ر.؛ منتظری، م. (مترجم)؛ 1388؛ "مشتری مداری"، انتشارات سارگل، 72 صفحه.
[19] فهیمی فر، ج.؛1381؛ "تعیین بازارهای هدف سنگهای تزئینی"، تهران، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 220 صفحه.
[20] احمدی، ر.؛ 1390؛ "چشم انداز آینده صنعت سنگ ساختمانی ایران در مقایسه با کشورهای صاحب این صنعت مانند ایتالیا، چین، هند و ترکیه"، نشریه سنگ، معدن و صنایع وابسته ایران، چهارمین نمایشگاه سنگ، معدن و صنایع وابسته ایران، نیمور محلات.
[21] احمدی، ر.؛ 1387؛ "راهکارهای بهبود تکنولوژی تولید سنگ به منظور افزایش سهم صادرات سنگ فرآوری شده در استان مرکزی"، گزارش طرح پژوهشی، سازمان مدیریت و بازرگانی استان مرکزی، 150 صفحه.
[22] دعائی، ح.ا.؛ 1392؛ "مدیریت صادرات و واردات"، انتشارات بیان هدایت نور وابسته به موسسه فرهنگی بیان، مشهد، 412 صفحه.
[23] وبسایت روزنامه امروز، .www.smtnews.ir/mine/mineral
[24] وبسایت مجله ساختمان،www.mspir.ir.
[25] وبسایت محلات ثروت درخصوص آینده شهر محلات،www.mahallatservat.com.
[26] وبسایت خدماتی پیشگامان پیشرفت،www.zendegie-modern.blogsky.com.
[27]وبسایت شرکت خدمات نمایشگاهی رستاک،www.rastakfair.com.
[28]وبسایت Irancoach: Customer Relationship Management
[29]وبسایت روزنامه صبح ایران دنیای اقتصاد،www.donya-e-eqtesad.com.
[30] وبسایت CRI online،
[31] حسینی، م.ع.؛ حسینی، م.ق.؛ 1388؛ "تجربیات منتخبی از کشورهای موفق در توسعه صادرات (کره جنوبی، مالزی، ترکیه و هند)"، بررسی های بازرگانی، ص 18-2.
[32] ITC, Bringing Down the barriers (2007). World export development forum, Turkey Export Strategy Plan (2004-2006).
[33] وبسایت ویوان نیوزرسانه برندهای برتر بازار ایران، www.vivannews.com.
[34] وبسایت سیزدهمین نمایشگاه بینالمللیISF 2017 سنگ، معدن و صنایع وابسته، www.isfahanisf.ir.